Vi på Olivia arbetar utifrån våra ledord; kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet, där vårt mål är att du alltid ska vara nöjd. Men ibland uppstår missförstånd och vi gör fel.
Därför finns våra kundombud. Det kan vara svårt att lämna synpunkter till sin uppdragsansvarige och då kan man vända sig till oss. Givetvis så rekommenderar vi dig att i första hand att vända dig till den som är uppdragsansvarig för din assistans. Skulle du ändå känna dig missnöjd eller uppleva att dina synpunkter inte når fram, då ska du inte tveka, utan vända dig till Olivias kundombud. Kundombuden lyssnar och ger dig en extra möjlighet att komma till tals och få framföra dina synpunkter.
I rollen som kundombud är det viktigt att vi är oberoende och kan arbeta för ditt bästa. Vi kommer lyssna på dig och stötta dig i framförandet av dina synpunkter. Dina åsikter och upplevelser är viktiga för oss. För att du ska vara säker på att din röst tas på allvar så rapporterar kundombuden direkt till vår VD. Vi tar även upp frågan med verksamhetschef, enhetschef och uppdragsansvarig där det finns behov. Detta sker efter samråd med dig som lämnar synpunkten.
För att vi ska kunna förbättra vårt sätt arbeta är dina synpunkter viktiga. Har du tips och idéer, som vi bör ta till oss, för att ge ännu bättre service? Hör då gärna av dig till Olivias kundombud.